Verzendkosten en bestellen

De verzendkosten in Nederland voor een postpakket tot 23 Kg zijn € 6,95.

Naar België (tot 23 Kg); € 9,50.

* Tarieven naar andere europese landen zijn afhankelijk van het gewicht.

Online betalen is mogelijk met;

* IDEAL
* Bancontact
* SofortBanking of Directebanking
* Belfius
* KBC/CBC
* Achteraf betalen (Klarna)  Kosten zijn 2% van het aankoopbedrag

Ook kunt u kiezen voor; "vooraf overmaken", dan maakt u het bedrag over vanaf uw eigen rekening.
De bestelling wordt verzonden na betaling.

Vooraf overmaken kan door overmaking naar ons IBAN rekeningnummer; NL76RABO0105902705.   BIC/SWIFT; RABONL2U ten name van oretro in Deurningen (Nederland). Met vermelding van het ordernummer en/of artikelnummer.                  

Artikelen die door de brievenbus kunnen, worden verzonden als brievenbuspakje, verzendkosten € 4,50.

*  Sommige artikelen kunnen te groot en/of te kwetsbaar zijn voor pakketverzending en dienen te worden afgehaald bij ORETRO in Deurningen (overijssel). Mocht dit het geval zijn, staat dat bij het betreffende artikel vermeld.
Eventueel bezorging in de regio is mogelijk, de kosten voor bezorging zijn afhankelijk van de afstand. Neem hiervoor eerst contact met ons op.

Of regel zelf je bezorging met; Brenger of PickThisUp. (check hun website)

*  Indien bij het bestellen van meerdere kleine artikelen (b.v. ladeknopjes), de site aangeeft dat de verzendkosten meer dan €6,95 worden, neem dan contact met ons op, dan passen we het aan.    

*  Levertijd;  Na betaling wordt uw bestelling zo spoedig mogelijk met PostNL, (via MyParcel) verzonden,                               meestal dezelfde dag nog.  (indien op voorraad).
                        Indien niet op voorraad of op maat gemaakte artikelen; hiervan ontvangt u een email met de                                verwachtte leveringstijd, die is meestal binnen 1 a 2 weken.
                        Zeker weten of een artikel op voorraad is? neem dan even contact met ons op.

*  Na verzending ontvangt u een email met verzendbevestiging en de factuur.  Bij pakketverzending ontvangt u ook een email met track&trace-code om uw bestelling te kunnen volgen.

! Let op, vanaf heden is PostNL gestopt met de tweede bezorgpoging. Van de pakketten waarbij de eerste bezorgpoging niet slaagt, slaagt ook vaak de tweede bezorgpoging niet.
Nu PostNL stopt met de tweede bezorgpoging, worden de pakketten die bij de eerste bezorgpoging niet geleverd kunnen worden, hierna direct bij de dichtstbijzijnde PostNL locatie afgeleverd.

* Een pakket afhalen bij een PostNL-pakketpunt dient binnen een  week te gebeuren, anders wordt het pakket retour naar ons gestuurd*

Heeft u nog vragen, bel of mail ons gerust!

 

Met vriendelijke groet,
ORETRO

0031(0)613047757

info@oretro.nl

© 2010 - 2024 ORETRO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel